۱۹- ۴- نموداردوشاخگی برای چرخ ومحورتنهاوسرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………۷۸
۲۰- ۴- تاثیروجود بوژی برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………..۷۸
۲۱- ۴- نمای ازبالا برای سیستم چرخ ومحور و بوژی………………………………………………………………………………….۷۹
۲۲- ۴- تاثیروجودواگن برسرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………..۸۰
۲۳- ۴- اثرتغییرشعاع چرخ باجرم kg900 چرخ ومحوربرروی نموداردوشاخگی………………………………………….۸۱
۲۴- ۴- اثرتغییرشعاع چرخ باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی…………..۸۱
۲۵- ۴- اثرتغییرنصف گیج خط با جرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……۸۲
۲۶- ۴- اثرتغییرمخروطیت معادل چرخ باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطیوغیرخطی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۳
۲۷- ۴- اثرتغییرلقی بین چرخ وریل باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی.۸۳
۲۸- ۴- اثرتغییرسختی عرضی سیستم تعلیق اولیه باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۴
۲۹- ۴- اثرتغییر دمپینگ عرضی سیستم تعلیق اولیه باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۵
۳۰- ۴- اثرتغییرسختی یاوسیستم تعلیق اولیه باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۶
۳۱- ۴- اثرتغییرنصف بازوی سختی یاوسیستم تعلیق اولیه باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۶
۳۲- ۴- اثرتغییرسختی ریل باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی…………..۸۷
۳۳- ۴- اثرتغییربارمحوری باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی…………..۸۸
۳۴- ۴- اثرتغییرجرم بوژی باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی…………..۸۹
۳۵- ۴- اثرتغییرجرم چرخ ومحور با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۰
۳۶- ۴- اثرتغییرشعاع چرخ با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۰
۳۷- ۴- اثرتغییرنصف گیج خط با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۱
۳۸- ۴- اثرتغییرمخروطیت معادل با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۲
۳۹- ۴- اثرتغییربارمحوری با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۲
۴۰- ۴- اثرتغییردمپینگ عرضی سیستم تعلیق اولیه با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………….۹۳
۴۱- ۴- اثرتغییرسختی یاوسیستم تعلیق اولیه با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۳
۴۲- ۴- اثرتغییرنصف بازوی سختی یاوسیستم تعلیق اولیه با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………۹۴
۴۳- ۴- اثرتغییرسختی ریل با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۵
۴۴- ۴- اثرتغییرلقی بین چرخ وریل با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۶
۴۵- ۴- اثرتغییرجرم بوژی با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۷
فهرست علائم واختصارات
A ……………………………………………………………………………………………………………………………..ماتریس دینامیکی سیستم
λ ……………………………………………………………………………………………………………………… مخروطیت معادل چرخ (شیب)
r ………………………………………………………………………………………………. شعاع چرخ در حا لت مرکزیت مجموعه چرخ
R …………………………………………………………………………………………………………………………… شعاع قوس حرکت کلینگل
S ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. عرض خط
y ………………………………………………………………………………………………………………………………………………. جابجایی جانبی
V……………………………………………………………………………………………………………………………………………… سرعت روبه جلو
X ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..مسافت روبه جلو
x ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………خزش طولی
y …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..خزش جانبی
sp …………………………………………………………………………………………………………………………………………………خزش دورانی
C ……………………………………………………………………………………………………………………………………….سرعت محیطی چرخ
Uw ………………………………………………………………………………………………………………………………….بردار تغییر مکان چرخ
Ur …………………………………………………………………………………………………………………………………….بردار تغییر مکان ریل
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….لغزش چرخ
P(x,y) ……………………………………………………………………..مولفههای x,y فشار اعمالی روی چرخ در ناحیه تماس
f ………………………………………………………………………………………………………………………ضریب اصطکاک بین چرخ وریل
f11,f22,f33,f12…………………………………………………………………………………………………………………ضرایب خزشی کالکر
G …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….مدول برشی
a و b ………………………………………………………………………………………………………..قطرهای اصلی و فرعی بیضی تماس
Cij ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….ضرایب خزشی
………………………………………………………………………………………………………………نیروی تماسی بین فلنج چرخ وریل
………………………………………………………………………………………………………………………………..دوران رول حول محور
………………………………………………………………………………………………………………………………..دوران یا و حول محور
…………………………………………………………………………………………اغتشاش دورانی از جابجایی دورانی حول محور
پژوهش های کارشناسی ارشد درباره تحلیل غیرخطی پدیده هانتینگ دریک واگن قطاربااستفاده ازروش اغتشاش